Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2007 01:01 - Живот или просто съществуваме
Автор: nestor Категория: Други   
Прочетен: 2506 Коментари: 7 Гласове:
1



Опитавам се да си събера мислите ,но не мога ,искам да пиша положително,но не става живея на ръба всеки ден ми е различен непознат ,пълен с изненади нови хора ,нови места, партита ,вечери симпозиуми и какво ли не още.Дали защото не знаем същноста на нещата понякога приемаме нещата за даденост нещо като това че преценяме тортата по глазурата.Дали ще се радваме на тортата ако знаем ,че може да е развалена или да има нещо вътре,неприятна изненада?Всеки ден ставам с надеждата да си легна отново в моето легло,опитвам се да приемам хората такива каквито изглеждат а не такива каквито са всъщост,карам по улиците и се натъквам на не особенно интелигентни глупави водачи на МПС които не искат да се приберат а искат да вземат и други със себе си.Абе защо народа е полудял аз ли съм най нормалният човек който иска просто да живее без никой да му се бърка и да го спряга,само аз ли искам да живея с някой до себе си на когото да дам всичко ,няма ли нормални хора искащи да са живи да не говорят само за сметки пари политика стачки и какво ли не, абе да не би аз да съм нещо сбъркан или както казват приятелите ми родил съм се късно в ерата на не човеците.Направо ми идва да извикам няма ли нормалнииии.Дали сме живи или сме в някаква матрица не зависи ли от нас как да се развиваме ?Дали да сме хора или да се потопим и претопим в горещата лава на ежедневното безхаберие на обществото.Ами повече няма да пиша,аз ще живея като ЧОВЕК няма да съществувам



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. duhovnost - Прекрасно си го написал Несторе !!!
10.11.2007 01:11
И искам да знаеш, че някъде там съм аз и те подкрепям, защото мисля, че знам как се чувстваш. Сигурен съм, че ще намериш повече хора като себе си след като веднъж си започнал да ги търсиш! Нали знаеш поговорката: "Всеки влак си има пътници", затова не се притеснявай и се съсредоточи върху позитивните неща, които можеш да направиш - останалите неща ще се случат от самосебе си когато им дойде времето.

Поздрави: duhovnost
цитирай
2. dika999 - съгласна съм...
11.11.2007 03:48
Искам да ти кажа "добре дошъл в групата".....тези въпроси не си ги задаваш само ти...повярвай ми....аз все още търся отговорите....продължавай търсенето...най много помагат хората, които мислят по същия начин :) от собствен опит го казвам ...:)
Всяко нещо с времето си..:) take it easy
/под секрет - търпението и на мен хич не ми се отдава. ;) /
цитирай
3. virginblack - "Направо ми идва да извикам ...
12.11.2007 00:12
"Направо ми идва да извикам няма ли нормалнииии". Има, в лудниците. Другите го изграем само, щото ни е страх. И кой определя "нормално" и "ненормално". Аз пък тва се питам от хиляда години.
цитирай
4. anabel4o - Днес крещях същото. Луди винаги е ...
12.11.2007 00:48
Днес крещях същото. Луди винаги е имало, но в последно време усещам огромен прилив от лошите луди, дето пречат... Нека те да съществуват, пък ние да си живеем!!! :)
цитирай
5. nestor - ами нормални според
12.11.2007 08:22
нашите стандарти а не европейските,какво разбирам ли?Аз ходя на кино ,на състезания,на зоологическа градина ,ходя за риба ,ходя на пикници,на ексурзионни летувания ходя с приятели на излети играя багминтон волейбол и какво ли не още.Идеята ми е че хората не живеят както преди ,а само работят и ходят в кръчмата ,дори и там не могат да са всеки ден защото нямат кинти.А за другите нормалните според мен, неща не се иска кинти virginblack иска се сърце ,живо а не оплетено в простотията на света в който живеем
цитирай
6. virginblack - това за сърцето ми е много ясно. само ...
12.11.2007 09:59
това за сърцето ми е много ясно. само не ми е ясно как да остане "ноеоплетено". Ако се опиташ да го запазиш веднага ти се лепва табелка "социопат". Така мисля де. Не знам колко съм права.
цитирай
7. lolla - Я вкарай малко оптимизъм.
14.02.2008 08:26
Древните гърци са учили, че човека е създаден за удоволствие. Отпусни се и се настрой на чистотите на удоволствието, то само ще дойде при теб.. ;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: nestor
Категория: Други
Прочетен: 78339
Постинги: 17
Коментари: 56
Гласове: 1326
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930