Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2010 05:28 - предупределени или предузнани
Автор: nestor Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1815 Коментари: 2 Гласове:
1



Всичко ми се завъртя  около този стар библейски спор,че нещата са предупределени ....но идеята ми е другаде има хиляди пътища по които можем да поемем.Истината е,че ние избираме на  кой път да  сме ,как да живеем как да се отнасяме с хората,много често съм и жив и мъртъв даже повече второто,опитвам се да се" закача" за нещо тука на тази земя, нещо стойностно, нещо истинско,но  не намирам за какво.Да знам ще кажете,живота е хубав  има много неща заради които живеем,но замисляли ли сте се за какво  наистина какъв е смисълът на живота ни на тази земя.Какво се очаква от нас .....добри дела, успешен бизнес,кариера, здрав брак?И за какво изобщо лягаме щом ще станем и пак нещата ще са по старо му?Опитвам се да дам насока на делата си  в добра насока, но живеем в толкова порочен и гаден свят,че ми е невъзможно да се оправя по човешки.Избирам да съм Човек и да живея като такъв.Застивам ,гледам в празното пространство ,знам ,ще тръгна на път и пак ще се наложи да не съм човек и много жалко за мен ,всеки път губя по малко и по малко от човешката си същност докато накрая остане...Какво?И аз не зная.дали така ми е предупределено или аз имам собствена свободна воля?Зависи ли от мен да съм човек със свободна воля .Мога ли да избера да постъпвам като човек,а и дали  имам избор? Имаме избор винаги ....не мисля ,често ни се представя само един път,който не винаги е удачен за нас.Но,какво можем да направим ние,а кой ще се бори с неправдата грубо писано.Знаем ли дали доброто за нас е достатъчно добро или има и още по добро .А светът е спрял и чака нашият избор ..да бъдем хора.Представетеси ако ние всички направим само едно добро на ден,дори най малка добрина всички тези малки добрини ще направят света на някой по добър поне за миг,а това е много,да направиш някой щастлив.



Гласувай:
1



1. анонимен - sadbata ni dava mnogo pati6ta. . ...
21.07.2010 08:11
sadbata ni dava mnogo pati6ta..dava ni izbor...dava ni svobodnata volq da izberem nakade da tragnem..nooooooo vsi4ko tova e predopredeleno..ti tragva6 po daden pat, no sadbata znae..4e ti 6te izbere6 to4no tozi pat...
цитирай
2. анонимен - раждаме се за да оставим нещо след себе си
27.07.2010 11:57
та има ли смисъл живота ни,ако не създадем семейство,радвам се,че съм благословена и имам дете е това е смисълът за мен,в този свят има само болка и страдание,а хубавите моменти са много кратки,добрите хора са на изчерпване,въпреки трудностите който изпитвам се радвам,че живея и се грижа за едно прелестно създание,няма смисъл животът ми без него
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: nestor
Категория: Други
Прочетен: 78324
Постинги: 17
Коментари: 56
Гласове: 1326
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930