Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2009 07:16 - Пеперудата
Автор: nestor Категория: Други   
Прочетен: 2175 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 29.12.2009 01:22


Летим и търсим нежни крехки цветенца,но когато ги открием все едно че не сме ги търсили,летим си наоколо и гравитираме просто така поддържайки играта.
Болката е голяма и нестихваща,загубата е непростима и невъзвращаема,напред е само тъмнината.;



Обичам те и ще ти го казвам макар че станах за подигравка в твоите очи.Обичам лицето ти,обичам усмивката ти сърцето ми се свива когато те боли и си тъжна независимо от причината,обичам ръцете ти които са по нежни от росата обичам твоята преданост и всеотдайност.Обичам те такава каквато си ,готина, весела,свежа .
Трудно ми е да приема че няма да мога да съм до теб в твоите най трудни моменти когато имаш нужда от приятел до теб .
Мразя се за това че изпуснах щастието на живота ми толкова време те чаках а не можах да те задържа,мразя живота си че ме е направил неподходящ за теб мразя това че не мога да споделям да съм открит,мразя нервите си.Обичам когато ме докосваш когато ме гушшкаш като нежно котенце.Боли ме сърцето ми се разскъсва не намирам смисъл в нищо запълвам си времето с безмислени работи,но сърцето остава празно не може да се изпълни с радост не трепка когато се прибирам защото теб те няма .
Мило безкрайно съжалявам.
Черна пелена се спуска пред мен не виждам къде отивам и дали ще се върна не знам защо да св връщам,моят дом е празен теб те няма скъпичко няма те до мен къде си,как да те намеря.Викам но не те чувам ти си далече от мен студена безразлична към болката ми ,теб не те боли ти си освободена от товара си и лека и безгрижна като пеперуда пърхаш наоколо.Протягам ръце тичам след теб и не виждам как пред мен има пропаст  тъмна и дълбока като болката в душата ми а на дъното има множество тръни които разкъсват плътта ми.Опитавам се да се освободя ,но колкото повече се дърпам те повече се забиват.

Поглеждам с надежда към пеперудата която лети високо над мен,но тя е безгрижна и пърха леко с криле сякаш се издига от теченията образувани от изпарената и любов.Освободена тя лети и не се спира докато се изгуби в хоризонта, а пред мен остава само непрогледен мрак .
Тъжно е непростимо е  когато намериш нещо ценно ,да не направиш всичко пряко силите си да остане това .Летим и търсим цветя за прашец и почивка а когато намерим тези нежни цветя забравяме какво сме търсили,гледайки напред а не в това което сме открили.
И ... цветето без нашите грижи...залинява и загива и чак тогава ние се стряскаме и правим всякакви опити за неговото спасяване,но безуспешно,боли ..много и продължително и казват ,колкото повече си получил повече боли.

 



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tili - Така си е!
29.12.2009 02:14
Колкото повече си получил, толкова по-боли!!!
цитирай
2. drehite - Много силни думи,
19.01.2010 21:57
изпълнени с дълбока болка..., но ако любовта ти е отлетяла с пеперудката, то тя ще се върне за теб и тогава ще полетите с крилете на истинската любов...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: nestor
Категория: Други
Прочетен: 78335
Постинги: 17
Коментари: 56
Гласове: 1326
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930